Στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίηση σας από τις αγορές μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.casadivoz.gr
Όλα μας τα προϊόντα υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο πριν την αποστολή. Για αυτό και πρέπει να επιστραφούν ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα έχετε λάβει με την πλήρη συσκευασία τους. Οποιαδήποτε ένδειξη ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, ακυρώνει την δυνατότητα αλλαγής.
-
Επιστροφές προϊόντων
Η εταιρεία casa di voz δεν δέχεται επιστροφές σε προϊόντα που έχει γίνει παραγγελία αποκλειστικά για τον πελάτη & προϊόντα στα οποία κατασκευάζονται και γίνεται παραγγελία από την αρχή.
Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται στρώματα, επιστρώματα, μαξιλάρια κ.α. τα οποία έχει αποσφραγιστεί η συσκευασία τους.
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής και ισχύει μόνο για τα προϊόντα που υπήρχαν στις αποθήκες μας χωρίς να έχει γίνει παραγγελία.. Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει αποσφραγισθεί η συσκευασία τους.
Θα πρέπει, επίσης, να επιστραφεί και η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Τα χρήματα σας επιστρέφονται το αργότερο μέσα σε πέντε (7) ημέρες από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει και το κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο
-
210 2755229, 210 2751770 ή στο email
-
info@casadivoz.gr
Για την αποφυγή δική σας ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ λάθος είδος, σπασμένο εμπόρευμα)
-
Ελαττωματικό προϊόν:
Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας, προκειμένου να επιληφθούμε του ζητήματος και να προχωρήσουμε -κατά περίπτωση- είτε σε επιδιόρθωση είτε σε αντικατάστασή του προϊόντος με δικό μας κόστος μεταφοράς. Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει άμεσα το προϊόν που παρέλαβε και να ενημερώσει για οποιοδήποτε ελάττωμα εντός διαστήματος 24 ωρών από την ημερομηνία αποστολής. Με το πέρασμα των 2 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης ο πελάτης αποδέχεται ότι το προϊόν είναι ιδιοκτησία του και ότι ζημιά προκληθεί στο προϊόν μεταγενέστερα είναι ευθύνη δική του. Σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
-
Λανθασμένο προϊόν:
Σε περίπτωση που παραλάβατε λανθασμένο προϊόν, η εταιρεία μας αναλαμβάνει με δικά της έξοδα την αντικατάσταση του προϊόντος, σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Για κάθε αδικαιολόγητη επιστροφή εμπορευμάτων θα επιβαρύνεστε με 100 € + Φ.Π.Α ως κόστος διαχείρισης με την προϋπόθεση ότι η συσκευασία βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Ουδεμία επιστροφή γίνεται δεκτή εάν δεν προϋπάρχει σύμφωνη γνώμη της εταιρείας μας.